Vinderen af storytelling opgaven...


...blev mig idag i klassen. Dejligt.

Opgaven lød på: Lav en produktion, indeholdende alt hvad du har lært på 1. og 2. semester, for en ekstern kunde, med hovedvægt på begrebet storytelling.

Min kunde var Midtland Tømrerfirma Aps. De skulle selvfølgelig have lavet en hjemmeside, til markedsføring. Da hovedvægten skulle ligge på storytelling, brugte jeg meget tid på at beskrive firmaet og deres kerneydelser. Med dem i baghovedet kunne jeg lave min storytelling, som skulle være et meget personligt site, med anbefalinger, referencer og baggrund. Budskabet i firmaet er at de levere kvalitet gennem kommunikation og respekt for kunden.

Hjemmesiden skulle uploades og rapporten afleveres tirsdag kl .15. Så har man pænt travlt når man starter med at kode mandag kl 13. Men måske meget godt jeg bruget så meget tid på den forudgående analyse. Jeg fik jo ihvertfald lavet en siden med storytelling.

Siden er en prototype, så der er kun 2 undersider der virker; nemlig Medarbejder og Referencer. Siden skal efterfølgende laves lidt om, så Midtland Tømrerfirma kan bruge den i deres markedsføring. Se siden her: Midtland prototype

Imorgen går eksamensprojektet så igang...jeg er i en rigtig god gruppe...så næste skridt er at blive enige om en ekstern kunde til den opgave....indtil da, vil jeg slappe rigtig meget af og nyde en social weekend.

1 comment:

Anonymous said...

Hej Katrine.
Tillykke med din opgave,det var rigtig godt for dig,og måske også for Midtland
Mor