Eksamen lige om hjørnet...



Storrytelling opgaven er vel overstået, hvilket bare betyder at eksamensopgaven er startet. Igen er jeg iblandt den gode gruppe, som består af Birgitte, som er super godt til den røde tråd, Christian som har det kølige overblik og er rigtig grafiker og Ann-Louise som er er ørn til korrektur og fanger alle (ALLE) stavebøffer. Så det er bare så godt at være i deres selskab.

Efter en del ringen rundt og store tanker endte vi med at vores eksterne kunde blev : Skjoldhøj Kirke. Hvilket vi alle synes er en super sjov udfording...lærene på skolen kigger dog alle ret underligt når vi fortæller om vores kunde. Når de har sundet sig, synes det også det er ret interessant, hvad vi får ud af det.

I onsdags var vi til et møde i kirken, hvor vi fik en masse indput til vores formål med denne side. Sognemedhjælperen som sidder med ansvaret for siden, er enormt inspirerende og har en masse meninger, så det er en kanon samarbejdspartner.

Det betyder dog at vi har måtte undersøge en masse om folkekirken og har allerede fået et nyt syn på den sag.
Grunden til at det blev Skjoldhøj Kirke, er at jeg er spejder i Skjoldhøj, hvor vi jo samarbejde med kirken, så jeg kender lidt til de to præser i kirken. Samtidig er det en meget moderne kirke som har mange aktiviteter og arrangemneter.

De næste par uger, står den på eksamensopgave...så julegaverne må købes i sidste øjeblik...but whats new...desværre må fødselsdagen d 14. også udskydes til januar...men det tar vi med!

Selvom det ikke føles som eksamen, så vil jeg alligevel gøre meget for at denne opgave skal blive perfekt. Jeg har fundet ud af at det passer mig rigtig godt at fordybe mig i sådan en opgave...så undskyld til alle mine venner/familie...I skal ikke regne meget med mig før efter d. 20 dec.

No comments: