Bloggen genoplives

Efter en meget lang pause, har jeg besluttet mig for at genoplive bloggen igen. Jeg er pt jobsøgende, og det giver god mening med en blog, når jeg arbejder med marketing, grafik, SoMe og foto.

Hvorfor er jeg jobsøgende? Jo, jeg er kommet til et tidspunkt, hvor jeg har brug for at være mig selv mere tro. For det første har jeg lyst til at prøve en anden branche af. Noget der ligger mit hjerte mere nært, og det kan sådan set være alt muligt, lige fra kultur, til klima, eller livsstil, eller samfund eller natur. Og så har jeg lyst til at arbejder bredere med marketing end jeg gjorde i mit sidste job. Jeg er dog meget glad for at lave nyhedsbreve, som jeg har gjort rigtig meget. Men der må gerne være flere forskellige marketingopgaver, så som webshop/website, foto, udvikle kampagner, SoMe og masser af grafik. Hvis der er noget jeg ikke kan i dag, så findes der nok et kursus ;-)


Velkommen til genoplivningen af min blog.

No comments: