Stemningsbilleder fra Skanderborg













Årets Skanderborg festival er just overstået. Jeg er frisk på sådan en mandag morgen, det plejer jeg ellers ikke at være. Men jeg havde prioriterte anderledes iår. Jeg var hjemme at sove et par nætter, komme i bad og tog den generelt lidt med ro. Så i år fik jeg istedet set en masse musik, istedet for at sove længe og lede efter et bad.

Musik der blev hørt: Bikstok røgsystem, Kylie Minouge, Kim Larsen, Thomas Helmig, Tina Dickow, Nephew, Bli Glad, Johnny Madsen, Aqua, Peter Sommer, DAD. (nogle af dem var altså kun dele af koncerten, da det her med at stå som sild i en tønde ikke er min favorit ;-)

Et af kritikpunkterne på festivallen var musikprogrammet, og jeg håber også på et bedre musikprogram næste år!
Iøvrigt er det mange år siden man ligefrem blev brunere af at være på Skanderborg, men det lykkedes simpelthen iår, så det var helt perfekt...kun søndag var lidt en våd dag.

No comments: