Ziggy Go Card med den lille fine fiat





Igår fik jeg ny bil...sådan da...den er dog kun til låns, men jeg har den stadig.
Jeg skulle ta et billede af bilen og var jo derfor nødt til at låne den. Billedet skulle bruges til et postkort som de skal bruge på de 3 caféer. Deres reklamebureau var af en eller anden grund sprunget fra. Så jeg havde en eftermiddag/aften til at lave kortet for det skulle afleveres til tryk idag. Py ha...stress på...specielt når man finder ud af hvor svært det er at tage et godt billede af en bil. Derfor gik der grafik i den, for det kunne jeg da hitte ud af.

Men resultatet er her..og jeg synes faktisk de er meget søde.
Ziggy valgte det øverste. Dertil er der så en bagside med afkrydsningsfelter, for hvilken ziggy café man vil tage på, samt lidt krummelure til at dekorere med.

Bilen er iøvrigt en Fiat 500 af de gamle, hentet i Italien.


No comments: