3. april i Viby/Lisbjerg





Har haft en aktiv start på dagen. Stod op kl 6.00, og spiste morgenmad sammen med Christian, det synes han er så vældig. Det gør jeg egentligt også, men først når jeg er kommet op. Så fik jeg malet rammer og en dør, der skal bruges til skrivebord, ude i hans garage.

Derpå gik turen hjem til Lisbjerg, hvor jeg begravede mig foran computeren( og udsigten til mejsen..eller musvitten?!), der er flyttet ind i vores fuglehus)...den forlod jeg igen da jeg skulle lave mad til kolle, de fik lasagne.
Så gik turen ud til solnedgangen med kameraet.....imorgen er det fredag....jubii...jeg skal deltage i en online konference på Studenterhuset, noget min fætter som arbejder for Innovation Lab (fremtidsforskning), har sørget for at jeg hørte om...og tak for det. Jeg glæder mig meget til at se hvad det er for noget.

Og på lørdag...skal Christian og jeg på Kro ophold på Norsminde Kro...det blir så dejligt.

No comments: