Man er vel sej...

...så jeg er hjemme igen efter operationen.
Det gør ondt halsen, men ikke værrer end man kan leve med det. Det er lidt svært at spise, men med min appetit, kommer der alligvel en del ned. Og det er så opskriften på at blive udskrevet fra sygehuset.
Jeg blev opereret kl 10, og klokken 15 var jeg frisk igen, så det var da billig sluppet. Alle i Op var søde, jeg tror nærmest der var ansat en til at holde i hånd og sørge for tæpper, så jeg ikke blev kold. Selve operationslægen eller hvad sådan en hedder, havde tid til at nusse mig, da jeg jo aldrig har prøvet at være under narkose før.

De næste par dage, bliver jeg forkælet med blød mad, hos mine forældre i Vejen, og så går turen nok til Århus igen, så jeg kan komme i skole igen i næste uge, hvor vi skal ha php undervisning. (oh ve oh skræk)

1 comment:

Jonas Juhler Hansen said...

God bedring, og hvis det er nødvendigt, så har jeg nogle gode starterbøger om php - det er nemmere end man skulle tro :)