Kom igen, Sydvestjysk Sygehus



Jeg skulle have fjernet mandler idag....
Ja, skulle have....jeg blev nemlig sendt hjem igen. Efter at have ligget i sygehus sengen i sygehustøj i 3 timer og zappet, fandt de ud af at de ikke kunne nå at operere mig alligevel.

Så bliver man altså lidt sur, når man er taget fra Århus til Esbjerg for det, og har fastet i 19 timer. Efter at være kommet i mit eget tøj igen og fået spist et stykke rugbrød blev jeg så hentet af mine forældre og vi kørte de 50km hjem til Vejen igen.

Så spildte man lige en hel dag...med skolens bedste underviser...øv.
Det gode af det er at jeg nåede at lege med min nevø og niece i eftermiddag.

Bonus info om mandelfjernelse:
Man skal i fuld nakose, man skal være sygemeldt i 2 uger bagefter, man må i den periode ikke drikke alkohol, noget med brus, noget varmt, må ikke dyrke sport, man må kun spise blødt mad og så skal man spiser gigt piller...pyha...jeg glæder mig ikke.

No comments: