Totalt overskudsagtigt eller plads til forbedringer...



Havde to bananer liggende, der havde set bedre dage....husmoren kom op i mig, for de skulle da ikke bare smides ud. Så efter jeg havde kokkereret aftensmad til kolle, gik jeg igang med at bage banan/chokolade muffins...så kunne jeg jo overraske min gruppe i morgen.

Måske skal jeg dog lige øve mig lidt mere...ved prøvesmagningen blev de konstateret lidt gummiagtige i det...ja ja man kan jo ikke være god til alting. (det er tanken der tæller, og de skal nok ryge ned, imorgen når vi igen knokler med opgave...2 sek. i mikroen kan måske gøre dem godt!)

Jeg har fået et fint nyt kamera i jule/fødselsdagsgave(TAK)...det er IKKE brugt til dette billede...jeg skal lige ha læst det med småt inden det vil som jeg vil...der er alt for mange knapper..og den gør ikke bare lige det jeg tror den vil gøre når jeg trykker på knappen...

Så jeg glæder mig til en laaaang (hm....skal til eksamen i starten af januar) juleferie, hvor jeg skal ha' lært min nye følgesvend at kende...(ja, jeg mener altså kameraet!)

2 comments:

Anonymous said...

Jeg syntes det var nogle gode muffins søde. Selvom jeg fik 3 med på arbejde kom jeg vist til at spise dem alle samme selv :-) Kys

Anonymous said...

Hej Katrine.
Det jyder jo til, at kagerne smagte!
Jeg ville bare lige ønske TILLYKKE med fødselsdagen.
Vi ser dig forhåbentlig til julefrokosten sammen med Christian.
Mange hilsner fra Pia.