Træsko og kansas jakker











Det blir denne gang også kun til stemningsbilleder fra weekenden, da jeg sidder midt i eksamenslæsningen.

Lørdag eftermiddag mente Christian at jeg skulle ud og ha noget luft. Så vi kørte til Stjær hvor der var offroad konkurrence, med lovningen om at vi kun skulle være der i 1½ time. Det var fint nok, solen skinnede og en af de andre fra Christians kolle tog også med.

Der var lovning om biler der kunne køre lodret op af en skrænt....og det kunne de. Drengene syntes det var det mest fantastiske og de hyggede sig. Jeg følte mig ikke helt hjemme i forsamlingen(der var en del folk, hvor de halve havde træsko uden hælkap på), men fælles for dem var at de var som små børn(mest drengebørn) og de syntes bare de der biler var for seje.

Jeg fandt ud af at jeg bare kunne gemmemig bag kameraet og lave en lille konkurrence med mig selv om at få taget nogle gode billeder. Der var fart på, så der blev knipset en del af. Svenskeren med piben sørgede for det gode humør, for tilskuerne, han havde åbenbart overskud til at lege opvarmer og være chaffør, ret imponerende.
Det var fint lige at komme ud i en grusgrav og få sol og sand i hovedet, før der igen blev tænkt eksamen (det er på tirsdag)

-og vi lader billederne tale for sig selv

No comments: