Første eksamen veloverstået


Jeg var til semestrets første eksamen igår. Det var i vores projekt som vi afleverede i mandags, som vi har haft 4 uger til at arbejde med. Og det gik heldigvis godt. Vi fik allesammen 10. Så vi var glade. Hele projektet gik ud på at lave podcast til Aros Kunstmuseum, så man kunne få en størrer oplevelse ud af at gå på museum, ved at få informationer, ligende dem man hører på en rundvisning, på sin mp3 afspiller. Vi har samarbejdet med Aros og testet produktet løbende.

Igår skulle vi så fremlægge det til eksamen, vi havde lavet en fin præsentation og viderudviklet vores podcast, som vi afspillede for lærene og censor.
Maleriet her er det, vi lavede podcast over. Et ganske fint maleri som fra nu af vil ha en speciel betydning for mig.

Idag trak vi spørgsmålet og faget til næste eksamen på fredag. Jeg trak Kommunikation med et spørgsmål indenfor web 2.0. Py ha...heldigvis er det et af mine små hjertebarn...nu skal jeg bare lige ha alle teorierne på plads. Så de næste 48 timer lukker jeg mig inde, og læser op og forfatter synopsis. Ha det godt derude i virkeligheden!

No comments: