vældig aktiv uge...


Pyha...endelig søndag...det har været en yderst aktiv uge...der startede med xhtml og css...yes...det var en fornøjelse at få lov til at pille i. Oveni det fik dog også en miniopgave...og med mit realistiske syn...så skal der selvfølgelig laves noget der kan arbejds videre på..og en dag erstatte graphicgirl.dk.

Ugen bød også på hyttetur med klassen...dog en kort en af slagsen...men lidt våd...jeg havde aldrig klaret 2 dage alligvel. På vej på hytteur, var vi hos Cavi i Århus, for at se deres blå studie og deres 3D biograf...biografen var lidt sej...selvom man blev søsyg af at ha 3d brillerne på...hvad jeg dog ikke vidste på det tidspunkt, var at det skulle blive meget værrer senere på aftenen (suk)



Weekenden bød på spejderlejr med gruppen...det var en rigtig god tur, med ret godt vejr...og en dejlig masse anemoner ude i skoven...det er jo sådan et sted jeg skal bo engang....tæt på byen...men utrolig idyllisk. Ungerne var søde, der var ledere nok, kager nok...sol nok, men for lidt søvn...hvorfor står sådan nogle børn så tidligt op?

Godnat...glæder mig til en ny uge, med spændende timer (håber jeg), gruppe arbejde, studierådsmøde, xhtml-css projekt, anjas fødselsdag og et gensynsbesøg i Aalborg på Ib Rene...pyh...så blev man stresset igen..*S*

No comments: