Nyt medhjælperjob...


Efter at ha stået på venteliste til et nyt medhjælperjob i max 2 dage, har jeg fået tilbudt 3 forskellige...valget faldt på børnepasser i skoven, inden festivallen . Synes selv jeg scorede det bedste, specielt når man tænker på at et af de andre var på toiletrengøringsholdet
Mit tidligere job som bartender i Beach baren, syntes jeg at jeg trænget til en pause fra...på trods af gode formænd og kollegaer. Men mon ikke jeg skal ned og hilse på dem...til en lille blå thor...
Der er opstilling af festivallen 4 uger før, i den periode er der åbenbart nogle af de andre medhjælpere der har børn med....dem skal vi så se efter fra 9-19...ja, det blir nogle lange dage,men så har jeg også fri på hele festivallen...og sparer ca. 1200,- kr...så måske jeg i år skal satse på at få hørt noget musik. se ww w.smukfest.dk

No comments: