Mine Go Cards


Go Cards har altid været facinerende for mig...jeg skal altid hen og kigge og tar de flotteste med hjem til min samling...Ja jeg har diverse kagedåser fyldt med gamle go cards...

Så da jeg en dag surfede forbi deres hjemmeside, kunne jeg se de søgte begivenhedskort.

På det tidspunkt var jeg inde i en god stime, og havde lige lavet fødselsdagkort til 2 fødselsdage.

Så jeg sendte dem 4 kort, hvor de valgt 2 ud.

De to blev så udstillet i kortholderne rundt omkring i det ganske danske lands cafeer og kultursteder. Godt nok glemte Go card at fortælle mig det, men jeg hørte det fra en veninde som havde fundet dem..det må ha været ugen inden nytår.

Belønningen er ...selvfølgelig æren..og 300 stk postkort af hver...som man selv skal komme til Kbh at hente.

Heldigvis kender jeg en som kender en...der kan hente dem idag...så lige om lidt kommer de til århus...Så må I sige til hvis I mangler et fødselsdagkort...for jeg kan nok ikke selv nå at bruge 600 postkort...

No comments: