Praktik, Speciale, Ombygning og hygge

Der er travlhed i mit liv synes jeg. Jeg er i praktik ligenu, det tager jo pludselig mere tid end at gå i skole. Men specialet går fremad, jeg har endelig fundet ud af hvad jeg skal skrive om, og er gået igang.
Hjemme hos Christian er vi startet med at gøre klar til at jeg kan være der. Dvs. vi har lavet en ny indgang (Christian har) og er ved at lave den gamle entre om til vores nye kontor. I weekenden fik vi ryddet og malet entreen. Igår fik vi sat hylder op og shinet det lille badeværelse derude op. Næste skridt er at vi flytter vores skriveborde ud i entreen og får indrettet vores kontor. Så skal det gl. kontor shines lidt op, så jeg kan få mit værelse der.
Jeg tror det blir godt...det er jo altid fedt at indrette og starte nyt.

I weekenden fik vi yderligere tid til en familiebrunch, hvor begge vores forældrepar var på besøg, en regnfuld havnerundfart og en tur i byen, sammen med Christians kolle.

No comments: