Blogger på myLiving.dk



Jeg er begyndt at blogge på boligportals side om boligindretning osv. De havde en stilling opslået i foråret som jeg søgte, jeg fik den dog ikke, men blev inviteret med som blogger. Så det er jeg nu, pga. tid har jeg dog ikke været så aktiv endnu. Men jeg er ved at ha' hjernen drejet ind på bolig-blogging og har senest skrevet om mit drivhus derinde (og mine elskede tomater). Jeg synes faktisk det er meget hyggeligt.

Siden kan godt være lidt uoverskuelig, da jeg tror de gerne vil havde det til at føles som et overflødighedshorn af spændende ting om boligen. Der er bloggere, som man også kan læse personligt om, man kan vælge at blogge om sit hjem og vise billeder fra det, man vælge at oprette en "sag" i forummet, man kan lave sit eget galleri, være venner med de andre bloggere. Ja, mange ting som jeg slet ikke lige har overblik over endnu.
Men jeg er dog glad for at kunne bidrage!


Siden kan findes her: http://www.myliving.dk/

No comments: