Pyha, reddet på stregen

Jeg har været små irritabel i en uge nu...af den ene grund at min strømforsyning til computeren var gået i stykker. Utroligt at en strømforsyning kan ødelægge ens humør. Hvis man da bare heller ikke havde valgt at bruge Dell, så havde man nok ikke været så hårdt ramt.

Men det har jeg jo så valgt, og det har været en kamp bare at få bestilt en ny stømforsyning. Først var ordren kommet ind som tilbud, og jo ikke bestilt, det fandt jeg så først ud af efter de famøse 5 dage, som Dell mener de skal bruge til at sende en ny strømforsyning. Så kunne de ikke finde de penge jeg havde sendt til dem, for tilbuddet. Og uden penge ingen ordre tilsendt....(som stadig tar 5 dage at komme frem) Så idag fik blev jeg nødt til at bestille endnu en strømforsyning, fordi han skulle bruge en hel dag på at finde de penge i...og dagene tikker og min eksamen sniger sig tættere og tættere på...og det klarer jeg simpelthen ikke uden min computer.
Det er en lang og snørklet fortæling om en strømforsyning, som nu er på sin 8 dag.
Idag fik jeg endelig en ordre bekræftigelse på dimsen, som sælgeren sagde at jeg ville ha' om 3 dage. Men i mailen fra Dell står der at jeg har den d. 24 juni....og jeg slutter eksamen d. 20 juni...
Det er bare ikke godt nok....
Jeg har været vred....og ulykkelig og ikke vidst hvad jeg skulle tro.....fik jeg min strømforsyning inden eksamen eller ej?

Næste gang køber jeg en computer der kan købes i en butik!

Nå men, som overskriften indikerer, så har min søde kæreste splittet Dell's strømforsyning og loddet den sammen igen....og nu virker den igen. Det var lidt af et sats og han var bange for at gøre ondt endnu værre. Men det endte lykkeligt, og jeg er så glad, så glad, så behøver jeg da ikke også at bekymre mig om det til eksamen, der er så mange andre ting der skal have plads i hovedet også.

Tak søde Christian, du er min helt egen helt.

No comments: