En af de gode mails...


Igår fik jeg en god mail. Historien er:

Jeg har i længe tænkt på at skulle ha mine collager udstillet, men tiden har været fyldt med skole. Så i juleferien skrev jeg en mail til Galleri Art Expo i Århus. (se deres hjemmeside her: http://www.galleri-artexpo.dk/)

Desværre fik jeg nej fra dem. Men igår, fik jeg alligevel en mail med en indbydelse.

Jeg blev inviteret til at deltage på en udstilling de holder i nov. , jeg sagde straks ja tak.

Godt nok skal jeg have lavet nogle nye billeder, i målene 20x20 cm. Så dem glæder jeg mig til at skulle udføre...hjernen er lagt i blød...jeg glæder mig.....

2 comments:

Anonymous said...

Tillykke. Rigtig godt gået! De collager jeg har set, er også super gode. Mind mig lige på det, når din udstilling kommer på, så jeg kan komme og se dem.

Katrine Lykke Ballisager said...

Ja, så må I komme forbi til et glas køligt hvidvin...godt nok er der meget langt tid til. Faktisk er det først i nov.
Så heldigvis kan vi nå at drikke køligt hvidvin flere gange inden udstillingen.
Vi ses.