Leger i illustrator


Har længe haft lyst til at lege i illustrator, lave nye mønstre til bl.a. tapet, samt lave fotografier om til grafik, noget Illustrator er rigtig god til. Desværre har der bare ikke være tid til at lege særlig meget...så det var faktisk det første jeg gjorde i morges da jeg vågnede. Det er fantastisk at ha fri!

Ligeom hjørnet venter dog nytårsaften, som vi også fik købt ind til idag. Vi skal være 12 personer i Christians Bofællesskab, så der var en del poser der skulle fyldes i fakta og føtex...men nu er der styr på det...så kan vi hygge os med at lave maden og prøvesmage champagnen.

Lige om hjørnet venter også eksamen...selvom jeg har glemt det lidt nu...

og så venter igen 3 ugers "fri"...måske jeg får tid til at lege noget mere der...
(Billedet her er et udsnit af en buket blomster jeg fik af Christian, som selvfølgelig skulle foreviges...derefter er den kørt igennem Live trace fuktionen i Illustrator, vist nok med 6 farver valgt)

No comments: