Margretheborg Kurhotel og Spa


Her er så screendumpet af vores skoleopgave. Jeg vil gerne understrege at fotos og tekster er lånt fra andre hjemmesider. Dette er et fiktivt hotel, som kun eksisterer i hovederne på os der har arbejdet på det...tak til en fantastisk god gruppe...vi er gode sammen!.....og godt det snart er weekend ;-)

Her kan i se hele sitet.
Ikke alle sider virker, da det bare er en prototype og ikke havde tid til at udvikle alle sider. Menuen virker, den er bare lidt tricky...ses bedst i firefox...

1 comment:

Anonymous said...

Hey

Kom lige forbi din blog, op opdagede at du også er multimediedesigner.

og så så jeg lige din rejsecase side.
Den er ret flot, lækkert design :)
også selvom alle funktioner ikke virker (kan huske hvor meget vi selv kæmpede med dem)

Jeg er selv multimediedesigner studerende, på ATS. jeg er 3. semester.
så jeg var også gennem den opgave sidste år.
Er glad for at den er overstået hehe.

det var bare lige en lille positiv hilsen, jeg lige ville sende, nu jeg så du laver det samme.

Venlig Hilsen
Rasmus Lykke Hansen
rasmuslykkehansen@gmail.com