I sandhed Danmarks smukkeste...


Er efterhånden kommet ovenpå igen, efter en fantastisk god festival.
Alle jeg har snakket med siger de havde en fantastisk fest...det må været vejret....for alle er jo også enige om at programmet ikke var det vilde...men mon ikke vi bare alle er taget til skanderborg for at holde én stor havefest....det tror jeg....og det lykkedes.

Jeg var der selv fra onsdag aften til mandag morgen..og nåede slet ikke at blive træt af det...det er et særsyn...Men i år skulle jeg jo heller ikke arbejde under festivallen, så der var tid til at nuldre rundt og støve gl. venner og nye venner op, høre musik, drikke lidt drinks, spise lidt mad, nyde solen...stemningen til festivallen er så god og så kreativ...man kan kun gå rundt og smile dernede (især hvis solen skinner)
Dette år passede jeg børn før festivallen, opstillernes børn...det var 40 timer, så jeg synes nok jeg har fortjent min billet...synes faktisk det var nogle hårde dage. Til næste år pønser vi på at skulle være campingvagter, de har en ok deal. De arbejder 24 timer, hvor nogle af dem kan ligge før festivallen..og så har de et fantastisk vagttelt, med billige drikkevarer...og søde kollegaer. Så vi krydser fingre, for at det hjælper at kende formanden..*S*

Af musik/underholdning jeg fik hørt/set: (og dette var ikke 1. prioritet)
Johnny Madsen
Stand up med Omar Marzouk & Anders Fjelsted
Lidt Rocazino
Lidt Thomas Helmig
Dem der spillede i Vores Bar torsdag nat(måske Hits)
Røde Mor
Michelle Birkballe
Ida Corr
Vejgård Tårnblæserlaug (selvfølgelig)
Vi unge (i medhjælperbaren "Vores bar")
Allan Olsen
Hush
Meget lidt Thomas Buttenschøn
Lidt Sebastian
Lidt The Powls
Groove (medhjælperbaren)
Århus Symforni Orkester (tradition og for champagnes skyld)
Kim Larsen
Nephew
Lidt Festmaskinen
Sambananas (adskellige gange, da Tina spiller der)
(onsdag hørte jeg ikke noget, der gik gratis fadøl i den=opstiller medhjælperfest)

Alt i alt...ikke så ringe, syntes jeg...det var dog Nephew der gjorde det største indtryk...
ellers handlede det om at finde en fest og selv afholde en fest..det kunne bla. gøres i drømmeland(medhjælperbar), vores bar(medhjælperbar), backstage hvor events holdt til og i Campingvagt teltet...
Så det at vi var medhjælpere allesammen (Tina, Anne og jeg), bar' vores festival meget præg af...
og det er måde for os at ta på festival...synes det holder. Jo det kan være surt at skulle arbejde 40 timer som jeg gjode i år, men jeg har lært en masse at kende, og har fået alle fordelene ved at være medhjælper: mad, billige drikkevarer, fest m. live musik når når festival pladsen lukker ned, venner, samtaleemner....

Jeg har endnu ikke selv nogle billeder fra festivallen, men Anne tog mange, så mon ikke jeg poster nogle af dem, når de kommer ud af kameraet.

Vi ses 2. weekend i august 2008, som den sødeste campingvagt...

No comments: