Mit nye hjem


Tænkte der nok var nogle der var nysgerrige for at se det hus jeg bor i.

Så jeg tog lidt billeder af det igår. Samt udsigten ud af mine vinduer...nok noget jeg kommer til at se meget denne sommer. Da jeg har ferie nu, uden planer, dvs masser af tid til afslapning, havearbejde, computer arbejde, total afstressning.

Dejligt at vågne om morgenen og se der er grønt udenfor, og at lyset kan komme ind, da man ikke bor i en lejlighed inde i byen med en bygning lige overfor som dækker for alt.

Godt nok skal der planlægges lidt...f.eks. har jeg ikke været til Jazz festival endnu, da der nu skal være lidt mere grund til at smutte en tur ind i byen...og skal man cykle 30 min...eller ta bilen og ikke finde en p plads...men hvis ens problemer ikke er størrer end det...ja så går det nok....

Det er på tide at komme ud i det gode vejr...hvis det har tænkt sig at regne imorgen...

No comments: