Sommerfest på Bygge

Kommer direkte fra sommerfest på Bygge...jeg sir det lige igen...jeg blir aldrig træt af det sted.
Selvom det var overskyet, og lidt trælst vejr...så glemte man det helt da man kom derned...der var børn og forældre overalt. Der var tændte grill, mad og glade smil. Jeg nåede at få dukketeater, med føromtalte sokkedukker med, samt de mindstes danseshow. Udenfor var der ride og spring opvisning samt fægte opvisning.
Jeg tog mig sammen og fik lært at holde balancen på et wave board...har prøvet det før, uden det store held...men iaften fattede jeg teknikken. (et waveboard er en avanceret udgave og meget livligt skateboard)
Der blev spist jordbær, vindruer, salater og bagt pandekager....det var en rigtig dejlig aften (faktisk bare 2 timer)...
Skønt når ungerne kan huske mit navn og gir' knus...og få en hyggesludder med de ansatte, som altid har tid og er glade for at se en.

No comments: