Det frygtede indlæg...


og derfor også forsinkede...men det skal jo lige nævnes.

For 2 uger siden, spiste Tjalfe ikke hele weekenden, den havde tydeligvis ondt i tænderne.
Det var synd for den stakkels kat. Mandag morgen måtte jeg så en tur til dyrlægen, hvilket også er rigtig slemt for katten, da den ikke er vant til hverken at være indespærret i transportkassen eller være ude at køre. Så resultatet blev at den ikke kom med hjem fra dyrlægen igen.
Det var en af de sværeste beslutninger længe. Jeg vidste jo godt at det ville gå over, jeg ville komme ud på den anden side...men lige i situationen...var jeg sølle.
Tjalfe var en rigtig god kat, den har jeg haft meget glæde af, mange bekymringer over. Bla. er det svært at ta på ferie og flytte når man har en kat. De ting bliver nemmere nu.


Men som Tina siger: den er i kattehimlen nu, hvor den jagter nabokatte, som kommer for tæt på.

No comments: