Første sommerdag med mine elskede flip flops...


hm...har ikke været så flittig med indlæg her...kan det være fordi jeg ikke har oplevet noget?..

narj...er vist bare kommet ud af vanen...samt er startet med mit studiejob hos Innovisio. Det er rigtig godt, har fået lov til at lave lidt af hvert, samt været med til kundemøde.

Har også været i Aalborg siden sidst...det blev en rigtig god tur...var til 2 års fødselsdag hos Lise, samt på Egholm færgevej, hos Mai, hvor jeg genopdagde et 9 år gammelt venskab...det var bare så hyggeligt. Så d. 27 april gør vi det igen...på vores gl. stamcafe, denne gang har vi så inviteret resten af klassen..eller dem vi kunne google os frem til.

Ellers har jeg fået job som pædagogmedhjælper på bygges sommerlejr...ja ja...det er godt at ha et netværk...tænk at skulle på sommerlejr, og få penge for det....det har jeg vist aldrig prøvet...

Så var der påsken...pyha ja...tilbragte vist mest tid på Fatter Eskild..og i min seng...med propper i ørene...(hvornår blir man voksen???)

Skolen...ja...vi er igangmed gruppearbejde..i tvungne grupper...men jeg er nu godt tilfreds...opgaven lyder: redesign af en hjemmeside...det skal nok gå...

Ellers køber jeg mig fattig i bøger, jeg ikke når at få læst i.....men jeg skal nok klare mig...


godnat...

No comments: