Supplement til SU'en ???


I søndags startede jeg. Var alligevel derhjemme pga. sygdom. Så endelig tog jeg mig sammen og fandt alle mine materialer frem; den amerikanske avis, gl. emballager, gavepapir, børnebogen med løven, akrylfarverne i okker, hvid, og sølv, saksen og limen...Så var jeg rustet til at være kreativ med collager.

Jeg har længe lovet at lave en til Birgit, det skulle faktisk ha været en julegave...Men før jeg fik set mig om, fik jeg lavet 6 nye collager.

Nu ved jeg så ikke lige hvad jeg skal gøre med dem...de skal nok i nogle rammer...men de skal jo ikke bare stå herhjemme. Så om jeg skal lave min egen hjemmeside ( skal vist snart lave et portfolie projekt i skolen) med dem, få dem optaget på et gallerisite, få dem udstillet (jeg ved hverken hvordan eller hvor...eller hvordan *S*)...mulighederne er mange, men det kræver benarbejde...SUK.

Gad vide om det kan bruges til et supplement til su'en...


(billedet er af Birgits collage)

No comments: