Hænderne over hovedet aften...







Trodsede elementerne igår aftes og kørte ned til Lise...havde sjovt nok hele skøjtebanen for mig selv. Lise er hovedpersonen i mit projekt, så jeg skulle lige høre lidt mere om samba, spise chokolade, se hendes nye pandehår og ikke mindst ta nogle stemningsbilleder af hende til projektet.

Jeg havde en ide om at det skulle ligne nogle billeder jeg har set af jazz sangerinden Malene Mortensen. Dvs. ikke skarpe billeder, men lidt utydelige, grynede stemningsbilleder. Så vi gik ind i hendes soveværelse, tændte et stearinlys, slog blitzen fra og skød løs. Det blev der en del rystede billeder ud af...men faktisk synes jeg at jeg opnåede det jeg ville. Og det var skidesjovt at prøve...specielt med en nem og fotogen model...

Da jeg kom hjem, kunne jeg ihvertfald ikke lade være med at arbejde videre med billederne...og jeg føler mig nu rustet og inspireret til at lave en god opgave.

No comments: