Julen 2006


Juleaften holdt jeg sammen med min mor og far. Vi fik dejlig juleand, med alt hvad dertil hørte, samt white zinfandel, som jeg og min far elsker, da det smager som saft.
Mandlen fik min far selvom han utallige gange prøvede at snige den over til barnet...
uden held...så han fik mandelgaven, som vi dog blev enige om at dele/skiftes om. Det var et brædt spil om mad, samme princip som Trivial Pursuit. Takke være dette brædt spil, fik vi ikke tændt juletræ og åbnet pakker før kl 22..og det er sent i min familie. Men med en kæmpe bailey og dette brædt spil foran os, fløj tiden bare afsted.

Jeg blev begavet med: en cykelhjelm, Lovely parfume/creme, gavekort, halskæde...

D. 25, skulle jeg afsted på skiferie. Men inden jeg tog afsted, fik far og jeg ordnet udenfor som vi plejer...gummistøvler og varm tøj på...og så blir bilen vasket og støvsuget. Denne dag eksperimenterede vi også med en af mine ideer..nemlig at lave en lysestage ud af et stykke træ. Far havde netop fået en slibefidus i julegave...så det var jo lykken at få den afprøvet. Til sidst blev den lakeret, den blev fin, selvom den ville være god som advendtkrans...her i januar..hm... men der er mulighed for viderudvikling...

No comments: