Fødselsdagsbrunch


I lørdags holdt jeg lidt fødselsdag for venner og familie. De første kom til brunch kl 11 og derefter kom og gik folk hele dagen, det var rigtig hyggeligt at se folk. Desværre kunne folk slet ikke spise alt det mad jeg havde lavet...sjovt man altid overdriver...eller også lå den kæmpe stak pandekager bare for tungt...

Af gaver jeg fik kan nævnes: en støvsuger, en pung, gode øl, cd, salatbog, halskæde, spænder, en shopper..tak for det...altid dejligt et blive begavet.


Inat kl 2.10, blev jeg faster for 2. gang....denne gang til en lille pige...jeg glæder mig til at se hende...men det blir nok først på lørdag.

D. 25 dec om aftenen tager jeg afsted på skitur til østrig, så jeg blir nok lidt stille herinde, indtil januar.


Ha en rigtig god jul og et godt nytår...



No comments: