webdesign til korpslejren





Ja, selvom jeg er ledig ligger jeg ikke på den lade side.

I mandags blev jeg færdig med projektet hos Innovisio. Samtidig har jeg arbejdet med layoutet til korpslejren web. Der er fundet en programmør, så han skulle jo havde noget at gå igang med.
På billederne kan ses forsiden og en underside. Jeg håber det blir godt når programmøren er færdig. For mig er der stadig spejderopgaver, men det vil der vist være helt indtil 2010 hvor lejren er. Der er meget at lave, men det er heldigvis sjovt.
Mht. jobsøgning, så har jeg været til en samtale siden sidst(får besked senere). Og så er jeg startet på et jobsøgningskursus, som lader til at være seriøs nok! Og sidst med ikke mindst er jeg igang med et freelance projekt, som evt. kan munde ud i noget mere arbejde....

Hvem sagde at det var kedeligt at være ledig...

No comments: