Eksamen afsluttet med et 10 tal



Pyha, endelig blev eksamen overstået. Det som vi har arbejdet på så længe og egentlig også har glædet os til at blive færdige med.
Vi havde mundtlig eksamen i onsdags, hvor vi fremlage projektet i 20 min. og hver især blev eksamineret i 25 min (vi var 2 der skrev sammen) Vi havde øvet fremlæggelsen, og jeg havde endda lært at gøre det uden at læse op fra noget papir...så vi syntes vi var godt forberedte...og det må vi ha været for vi fik begge to 10, som de eneste i vores klasse.
Så nu er jeg så småt gået i gang med at finde de steder frem jeg vil søge arbejde uopfordret. Samt fået printet de stillingsannoncer som er opslået indenfor mit felt.
Og så skal der selvfølgelig skrives en ansøgning..og cv'et skal pudses af...busy busy...

2 comments:

Ulla V. said...

Tillykke med det flotte resultat - det er en dejlig fornemmelse når et stort og hårdt stykke arbejde belønnes på dén måde :0)

Katrine Lykke Ballisager said...

Ja, det var virkelig en god afslutning. Jeg er så klar til at give mig i kast med at få brugt alt det jeg har lært.