Jeg fik en gør det selv ide...





...der handlede om at gøre et lille badeværelse, hjemme hos Christian, mere hyggeligt.

Jeg glemte selvfølgelig at tage et rigtigt "før" billede, men badeværelset er meget småt og der hang et brunt skab ca i hovedhøjde. Det føltes meget klaustrofobisk bl.a. fordi man følte at man gik lige ind i det her skab.

Så jeg gik i gang med at finde maling frem, slibe skabet ned og fjerne glas og hængsler (jeg fik lidt hjælp). Efter 3 lag maling, besluttede jeg at nu måtte det være nok. Skabet blev samlet igen, sat op i højde med håndvasken og tilført en plexiglas plads på toppen. Det har pyntet rigtig meget, og det er næsten hyggeligt at være derude nu.


1 comment:

Christina Endelt said...

Det er ser rigtig godt ud Katrine.
Jeg er selv igang med at male diverse møbler - det er helt utroligt som det kan friske lidt op.
Yderligere skal vi have malet alle døre, dørekarme + loftet i hele huset......pyyyh ;)