Praktik på plads!

Efter sommerferien starter jeg på 4. semester. Der kan vi vælge at komme i praktik i ca. 3 mrd. Det vil jeg rigtig gerne, så jeg har været igang med praktikansøgningerne og var i fredags til samtale hos et bureau der hedder par no 1. Samtalen gik rigtig godt, vi matched meget godt udfra hvad jeg havde lyst til og udfra havd de kunne bruge.
Så da jeg tog hjem fra samtalen i fredags var jeg klar til weekend med en praktikplads i baggagen, dejligt.

Resten af 4. semester skal vi skrive/lave et speciale, hvor jeg snakkede med bureauet om evt. at lave det i samarbejde med dem.

Det blir dejligt at komme ud og få brugt sin kunnen, i den virkelige verden.

www.pn1.dk

1 comment:

Anonymous said...

Jeg har også kun hørt godt om par no. 1. så tror dit valg er rigtig godt! :)
Glæder mig til at læse mere om praktikken, når den tid kommer! ;)