I kolonihaven





Idag var skoledagen ikke så lang, så jeg har været nede i Tina og Ebbes kolonihave. Der var rigtig dejligt, det var sjovt at se hvilken aktivitet der var rundt omkring i de forskellige haver.
Tina og jeg startede med nogle tiltrængte kartoffelmadder, hvor vi lige fik vendt alt hvad der var sket siden sidst...det skal man jo!
Så fik jeg den store rundtur i haven, fik udpeget stauder hun havde flyttte og ting der var sået. Jeg hjalp hende med at flytte nogle juleroser, som stod lige der hvor de har planlagt at udvide græsplænen med rullegræs. Som tak for hjælpen fik jeg en stor julerose med hjem, den er nu plantet ude i Christians have...jeg håber den overlever.
Kameraet var fundet frem i dagens anledning, så jeg tror jeg fik billeder med hjem af alle hendes blomster...man blir' så glad af at se på dem...også selvom det kun er på et fotografi.


No comments: