Besøg hos Dronningen





Ja, hun var altså ikke hjemme...

Solen skinnede igår...og jeg kunne slet ikke holde ud at sidde inde. Slet ikke når jeg lige havde fået tele linsen på, og fundet ud af at det fungerede rigtig fint for mig. Så jeg tog ud i den Århusianske natur sammen med alle de andre, som også ville nyde solen ( der var en del på tur i og omkring mindeparken igår)

Ud af de 7 år jeg har boet i Århus, har jeg aldrig været inde og se Marselisborg slot, og da dette ikke er så langt fra hvor Christian bor, ja så var det der jeg tog hen. Og der var godt nok dejligt...og bestemt ikke sidste gang jeg skal derop...der er en stor og flot slotshave...som er fyldt med blomster om sommeren.

Slottet er flot i sig selv, men der er også en udsigt ud over bugten og ind over Mindeparken som nok ikke lige er til at betale sig fra.


Temperaturen var oppe på 15 grader, hvilket må siges at være ret unormalt for februar.
Selvom det var dejligt....går man lidt og tænker..."jamen det er da helt forkert"
Jeg ved ikke ret meget om, hvad der går galt og hvad vi kan gøre, men jeg blev meget inspireret da jeg så hende her tale om problemet: The story of stuff.

1 comment:

Anonymous said...

Hej Katrine.
Super billede fra alléen!
Var lige inde og blive undervist i forbrug og forurening. Skræmmende -især da vi er mange over det meste af kloden, der efteraber det amerikanske forbrugsmønster.
Kærlig hilsen Pia.