Julen er kommet til Lisbjerg

Jeg lod mig overtale iaften.... til at ta' med til Julebanko i Lisbjerg beboerhus. Det var ret så heldigt at jeg ikke skulle lave opgave lige iaften, for før vi fik set os om, tog det hele aftenen. 20 omgange Banko, krydret med amerikansk lotteri og en æbleskive pause. Selvom det tog noget længere tid end jeg havde håbet på, så var det faktisk ganske hyggeligt...utroligt så meget man kan leve sig ind i det, bare fordi der er en and på spil....efter 3,5 timer i beboerhuset, kom vi hjem med en and, en pose twist og en blomst, mig og Jessica. De to sidste ting var på mine plader. Det var ok...jeg har jo en mor der sørger for min and.

Imorgen står den på flere julefestligheder for mig. Først skal jeg mødes med Innovisio (hvor jeg er studiemedhjælper)til Julefrokost på MIB (restaurant overfor Banegården i Århus), til frokost kl 13...dernæst skal jeg mødes med århusfolkene fra Milliken om aftenen. Vi skal holde julefrokost privat, hos en der er blevet ansat efter jeg sagde op...så det blir lidt spændende. Det er 2 år siden jeg arbejdede der, det er så dejligt at jeg stadig kan mødes med dem, jeg tror faktisk jeg er den eneste imorgen som ikke arbejder på Milliken længere...så det blir spændende at høre alt det nye sladder. Gode kollegaer skal man gemme på, også selvom man ikke er kollegaer længere!

Det var de vise ord for iaften...nu vil jeg iseng...(og glæde mig til at skulle høre Gustav Wincklers jule Cd imorgen)

Godnat

No comments: