Hvor blev weekenden af?


Fredagens 2 julefrokoster gik godt. Maden, restauranten og det hele var supergodt på MiB (http://www.restaurantmib.dk/) Maden var flot og indbydende og smagte fornøjeligt, der var ikke vildt meget af det, som der jo ikke er sådan nogle steder, men det var en virkelig god oplevelse. Selskabet var inspirerende og hyggeligt...så det var lige som det skulle være. Min ene chef hos Innovisio er censor for Multimediedesigneruddannelsen i Viby, så det fik vi en god snak om, det er jo højaktuelt for mig, så det var spændende. (billedet er fra den fine restaurant...og de der lysekroner de er for fede!)

Efter en hurtig omklædning derhjemme var jeg videre til næste julefrokost, som var den helt traditionelle slags, med sild og snaps...Stemningen var god, og det var vildt dejligt at se folk igen. Desværre havde de jo alle været på arbejde, så forsamlingen var lidt mat. Efter alt for meget mad og drikke, endte de 3 standhaftige inde i byen kl. 3 om natten...efter en time der var det tid til at komme hjem...jeg magtede ikke mere...så var det dejligt at blive hentet i en dejlig varm bil, imens alle de andre stod i en laaang kø og ventede på taxaer....(tak til chafføren)

Resten af weekenden ved jeg ikke helt hvor blev af, men fik set Oceans 13, var i kirke og var 1 time i Toys R Us...

Imorgen står den igen på Eksamensprojekt...tror snart vi får travlt!

No comments: