Familietur til Legoland


I lørdags var hele familien i Legoland. Min bror har sæsonkort, og vi har længe planlagt denne familetur. Så da dagen endelig kom, var vi i god tid...vi havde forberedt os, der var smurt den lækreste madpakke...intet var overladt til tilfældighederne... Der var endda printet Quick Pass.

Det tog godt nok Faster Katrine lidt tid at forstår disse quick Passes...men da man så køen til aktiviteten, fes den ind...det var sgu smart...men med 10 legoland ture i baggagen, blir man jo også klogere.

Jeg selv har holdt pause fra legoland på ca. 10 år, så der var en del der skulle prøves.

Vi startede ud med kanoerne...minder rigtig meget om dem i djurs sommerland...men de var gode...sjovt nok blir man aldrig træt af kildren i maven...Derefter skulle Kasper (min nevø på 2 år) og jeg i træstammerne...de holdt for 10 år siden...og gør det stadig....
De voksne(far, Laurits og jeg) sluttede formiddagen af med Dragen, som var aaaalt for kort...
(rutchebaner holder max)

Den fine frokost blev indtaget, med en del misundelige øjne...(egentlig er det bare hjemmelavede smørrebrød, som familien Lykke er kendt for)

Mens der blev skiftet ble...prøvede far og jeg River splash'en..også noget man har set før...men sjov alligevel...og vi blev ikke særlig våde.

Så prøvede vi atlantis...prøvede og prøvede er så meget sagt...men det var da nogle vældig pæne fisk...vi diskuterede dog en del om korallerne var ægte...og jeg tror det ikke...de var for flotte.

Bagefter skulle faster lige gøres rundtosset i duploflyveren...og det er altså kun fordi man har en 2 årig med!!...så legotoget...en fed softice og brandslukningsaktiviteten(forstår den stadig ikke)

Kasper prøvede de små elektriske biler...han var lidt for god til at køre forbi os, og sødt sige "heeej" hvorefter han hang oppe på kantstenen...og måtte skubbes ned for at fortsætte...så kan man lære at se hvor man kører.

Til slut blev faster tvunget til en tur i Kålormen...for "far blir helt hvid i hovedet"

Efter ca 5 timer i legoland, var vi møre...og alle små børn faldt i søvn på bagsædet på vej hjem...

1 comment:

Anonymous said...

Ja. Vi var også hele familien i LEGOLAND i juli med Quick Pass billetter. Det er ikke alene smart, det gør oplevelsen af besøget meget bedre. Vi havde en perfekt dag. Alle mand/kvinder/børn fra 60 til 2 år