Smuk Fredag


Var i Dyrehaven i Skanderborg igår. Det som meget snart bliver til Danmarks Smukkeste festival. Det hele var ved at ta form...vejret var skønt, og stemningen i top...jeg glæder mig så meget til det blir d. 8 aug.

Jeg var lidt spændt på mit nye medhjælperjob som Nanny...men det gik rigtig fint. Der var ikke ret mange børn igår...og alle utrolig dejlige og søde børn...så der blev hygget igennem, med tennis golf (yep vi opfandt selv et spil), korttricks, sandslotte, fodre ænder, spise kage/frugt, kongespil, læse historier...

Slet ikke så tosset et job jeg der har fået...ej at forglemme den gode forplejning...

Hvert år er jeg lykkelig for at være med til denne fantastiske ide. Godt nok er det ikke min ide...

Men det er fedt bare at være der..suge stemningen til sig..se hvad de nu har fundt på af sjove tiltag iår...festivallen er virkelig innovativ indenfor det festlige og stemningsfyldte område .
Man kan kun blive glad af komme en tur til skanderborg og opleve alle de fede ideer her er.
Vi ses i bøgeskoven...

1 comment:

Mikkel F said...

Det er nemlig liiige det. Skanderborg er kreativ, hyggelig og med højt til loftet. Vi har ikke behov for smagsdommere....for på Skanderborg smager vi allesammen ligegodt...! God festival til dig også :o)