englen er klar...




på en fest....

Skal til Himmel og Helvede fest imorgen....i nordjylland. Det er en udklædningsfest...

Så det tog mig pludselig idag...og jeg startede på et engle kostume...Tog i Ikea, fandt noget fint og billigt gardinstof, til nederdel....føtex klarede en fin top..og pap til vingerne fandt jeg hos boghandleren på skolen..alt i alt et engle kostume til 110 kr.

Det sjove var så at jeg blev helt opslugt af at lave det; der blev syet i hånden, lavet lag på lag nederdel, sat små gardin fine ærmer på toppens stropper...og hårbøjlen blev beklædt...et par vinger klippet og sat på fint satin bånd......nåede slet ikke at læse det nyindkøbte dameblad...
Det er ikke det perfekte kostume...men det skraller an...jeg er klar...til en fest...i solen imorgen aften...Aalborg here I come...
(satser på flere billeder til festen...dette er kun en teaser...jeg skal jo ikke afsløre hele kostumet endnu)

No comments: