flere blomster


Vi fik afleveret vores re-design opgave idag....det var dejligt...stemningen var løftet,det betyder nemlig vi kan holde fri imorgen. Vi har haft rigtig travlt, men det har også været rart at lære nogle fra klassen bedre at kende, feks. har jeg nærmest boet ude hos Birgitte i weekenden..og vi har hygget med god mad og rødvin...men også knoklet.
Produktet kan ses på: http://mmd-users.edu.ats.dk/katlykk
Dertil hører der en opgave på 27 sider, omhandlende problmeformulering, koncept udvikling, kommunikationsplan, teorier og design analyser....yep, det er sådan noget vi lærer i skolen.




På vej hjem fra skole idag, kørte jeg gennem Botanisk have....vejret var perfekt..og jeg havde et af de gode kameraer fra skolen med hjemme...det blev der selvfølgelig en del blomsterbilleder ud af...og dette er mit udstillings lokale...håber I andre blir i lige så godt humør af at se på blomster som jeg...




og så er det sengetid...jeg skal være frisk til en lang og dejlig fridag imorgen.

No comments: