Hjerte og garn"blomst"


Så fik jeg taget lidt flere billeder, så man forstår hvad jeg skriver om...

Garnblomsten, fandt jeg ud af kunne bruges til andet end pynt...katte var helt vild med at lege med den, dvs. at det ikke ligner en blomst længere...men det gør ikke noget...så længe katten morer sig..og det ikke går ud over mine ben, eller hænder.


Det vatterede hjerte har jeg midlertidig hængt op på spejlet, så mankan se begge sider. Planen er at den røde side skal broderes med perler og sting...nu må vi se hvor langt jeg kommer.

Nå, det er ved at være fritidshjem tid...den første ½ time, sidder vi normalt og spiser madpakke...en ret afslappende start på arbejds dagen...det er man ikke rigtig vandt til når man kommer fra en privat arbejdsplads...men jeg nyder det.
(jeg styrer ikke helt det nye blogsted...hjerte skulle selvfølgelig ikke vises først...men nu blir det sådan..)


No comments: